Saturday 17 August 2013

PENGGUNA SENYAP:Siapakah MyFlower dengan Lela Sabun ?

Kak Lela kenal  MyFlower sejak Januari 2013. Matchmaker tu namanya Alia. Rupa-rupanya Alia sudah lebih lama kenal MyFlower. Alia kata MyFlower bagus, wangi, jimat. Jadi, berkenalanlah dengan sebotol dulu. Kemudian melekat sampai 5 bulan dan seterusnya tak mahu tukar lagi sebab wangi, berbuih, pekat, tak perlu pewangi kedua, 3 liter pulak tu. Yang paling penting wangi dan jimat, maklumlah zaman sekarang ni gaji orang makan gaji tak sewenang-wenang dinaikkan, bonus belum tentu ada walaupun container tempat kerja kita banyak tonne naik kapal laut.....tetapi harga barang-barang harian suka-suka saja dinaikkan bila-bila masa, tapi turunnya tidak. Kesan yang besar terutamanya terhadap household keperluan rumahtangga dan makan minum kita. 

Jadi......inilah diantara mukadimahnya Kak Lela melekat kepada MyFlower. Pendek kata as a SILENT USER. Lama kelamaan, terfikir juga mengapa tidak dikongsikan produk baik dengan semua ketua keluarga atau surirumah di luar sana. BERKUALITI & JIMAT. Mula-mula dikongsi bersama jiran, keluarga dan rakan terdekat. Kemudian dapat repeat order, malahan ada yang mahu jual di rumah, ada yang mahu jual di pejabat dll. Inilah serba sedikit ceritanya.

Dari itu posting Kak Lela kali ini, untuk mencari networking bagi menambah jaringan perkongsian MyFlower. MyFlower yang pertama Kak Lela kenal ialah Liquid Laundry Detergent.(Sabun Cuci Baju Cecair). Kalau anda di luar sana tak suka makan gaji, tidak suka diarah-arah atau tak dapat kerja yang sesuai dengan kelulusan atau tahap gaji, maka tiada pilihan kan. So, macam Chef Li kata, kadang-kadang pilihan terakhir adalah perniagaan sebagai suatu pekerjaan. Kalau setuju, jom cuba berniaga MyFlower.

Hubungi: 010-8260 156

E-mail: sabunkaklela@gmail.com
Flyer:https://ww.smore.com/ar4b-lela-sabun

Sabun Cuci Baju Cecair MyFlower